Διαβάζετε το κείμενο...
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥ.ΡΙΖ.Α

Δεληγιαννίδου Μαυρίδου Θεοφανώ (Φανή)

Δεληγιαννίδου Μαυρίδου Θεοφανώ (Φανή)Από το 1987 εργάζομαι στη ΔΕΗ, στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας, ως ηλεκτρολόγος μηχανικός Τ.Ε. Είμαι παντρεμένη από το 1993 με τον Παναγιώτη Μαυρίδη και έχουμε δύο παιδιά. Από το 1995 ζούμε στην Πτολεμαϊδα.

Ήμουν γραμματέας  της «ΕΚΟΝ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ», εκλεγμένο μέλος του διοικητικού συμβουλίου των φοιτητών της σχολής μου. Υπήρξα επί σειρά ετών μέλος του διοικητικού συμβουλίου του «Εργοστασιακού Σωματείου Λιγνιτωρύχων», πρόεδρος της Τ.Ο.Ε. ΓΕΝΟΠ, καθώς και ενεργό μέλος του συλλόγου μηχανικών Τ.Ε της ΔΕΗ αλλά και της Ε.Ε.Τ.Ε.Μ.

Έντονες  είναι οι πολιτιστικές ανησυχίες μου οι οποίες εκφράστικαν κυρίως μέσα από την συμμετοχή μου στην δράση του «ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ» και της «ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ  ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ».

Το 2006 συμμετείχα στο Νομαρχιακό ψηφοδέλτιο «ΝΟΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ» με τον Γιάννη Αποστολίδη και στις βουλευτικές εκλογές του 2009 ήμουν υποψήφια με το ψηφοδέλτιο του «ΣΥΡΙΖΑ».

Συζήτηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΑΝΑ ΜΗΝΑ

Εισάγετε τη διεύθυνση ηλ. αλληλογραφίας σας για να παρακολουθείτε τις νεότερες αναρτήσεις της σελίδας μας.

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

  • 62,396 προβολές
