Διαβάζετε το κείμενο...
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΠΑΤΣΩΝΑ

Πατσώνας ΜανώληςΥποψηφίου του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ στις 6 Μάη

Στις εκλογές της 6ηςΜαΐου αποδέχτηκα την άκρως τιμητική πρόταση που μου έγινε από τον ΣΥΡΙΖΑ- ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ για τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της ΠΕ ΚΟΖΑΝΗΣ, ως συνεργαζόμενος.

Όμως, για να γίνει δυνατή η συμμετοχή μου, έπρεπε να παραιτηθώ από την υπηρεσία μου κάτι το οποίο και έκανα. Διευκρινίζω ότι είμαι εκπαιδευτικός και δεν κατέχω καμία διευθυντική θέση. Αυτό προέκυψε από μία ερμηνεία περί του ασυμβίβαστου που έγινε από το Υπουργείο Εσωτερικών. Προφανώς, ο τότε υπουργός κ. Γιαννίτσης ήθελε να αποκλείσει από τα ψηφοδέλτια τους υπαλλήλους του δημοσίου, ενέργεια που έπληττε κυρίως τα πρώην μικρά κόμματα.

Για τις εκλογές της 17ης  Ιουνίου ισχύει το ίδιο. Ουσιαστικά δηλαδή μου στερείται η δυνατότητα, αν και θα το επιθυμούσα, της εκ νέου συμμετοχής μου στο ψηφοδέλτιο λόγω του οικονομικού βάρους.

Δηλώνω ότι συμμετέχω με όλες μου τις δυνάμεις στον προεκλογικό αγώνα του ΣΥΡΙΖΑ για την τελική νίκη και για τον σχηματισμό μιας πατριωτικής αριστερής κυβέρνησης.

Κοζάνη 28/5/2012

Συζήτηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΑΝΑ ΜΗΝΑ

Εισάγετε τη διεύθυνση ηλ. αλληλογραφίας σας για να παρακολουθείτε τις νεότερες αναρτήσεις της σελίδας μας.

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

  • 62,713 προβολές
